Webinar om tidsskriftet MedieKultur

Tirsdag d. 26/10 kl. 12.30-13.30 på Zoom

SMiDs bestyrelse og MedieKulturs redaktion inviterer til webinar om tidsskriftets rolle og aktiviteter.

Webinaret finder sted tirsdag d. 26/10 kl. 12.30-13.30 på Zoom

MedieKultur er et velanset forskningstidsskrift med mange læsere og er derfor et godt sted at publicere sit arbejde. MedieKultur har en selvstændig – og selvkørende – redaktion. På webinaret vil to af MedieKulturs redaktionsmedlemmer fortælle om tidsskriftets profil, BFI-status, vægtningen mellem nationale og internationale bidrag, hvad der er i pipelinen og hvad man skal gøre, hvis man ønsker at publicere sit arbejde i MedieKultur eller selv har en idé til et temanummer. Der vil naturligvis være mulighed for at stille spørgsmål.

—————————-

Join us for the first SMiD Event about the journal MedieKultur

MedieKultur is well-reputed, with many readers, and a popular research journal to publish with. MedieKultur has an independent editorial committee with a close connection with the association SMiD (Association of Media Researchers in Denmark). We wish to strengthen this connection with the first edition of SMiD Event.

Therefor the board of SMiD and the editors of MedieKultur invite you to a webinar about the role and activities of the journal.

The webinar will take place Tuesday 26th of October, 12.30-13.30 on Zoom.

At the webinar two of MedieKultur’s editors will talk about the profile of the journal, the BFI status, the proportion of national and international contributions respectively, what’s in the pipeline, and what you should do if you wish to publish your work in MedieKultur or have an idea for a special issue. There will be time for questions.

We are looking forward to seeing you at this first SMiD Event. What is SMiD Event, you might ask. Well, it is a range of events that disseminate all sorts of knowledge and insights for members of and people interested in SMiD. To start with, the events will be online.