Årsmødet 2022 afholdes d. 17.-18.11. på DMJX i Aarhus

Årsmøde

Hvert andet år afholder foreningen SMiD sit årsmøde, hvor medlemmer såvel som andre interesserede fra ind- og udland inviteres til at bidrage med præsentationer og diskussioner af fagligt arbejde. Årsmødet afvikles over to dage og giver rig mulighed for både fagligt og socialt samvær. Årsmødet falder typisk sammen med foreningens generalforsamling.

I forbindelse med årsmødet uddeles SMiD-prisen til en person, der gennem sit arbejde har bidraget positivt til medie- og kommunikationsforskningen som felt og/eller miljø. Som noget nyt ønsker bestyrelsen i år også at uddele en pris for bedste faglige bidrag til årsmødet. Denne pris vil blive uddelt som afslutning på årsmødet.

I de år, hvor der ikke afholdes årsmøde, afholdes et mindre nationalt møde som en del af NordMedia-konferencen.

“No comments, please?”

I 2022 afholdes årsmødet d. 17.-18. november. Vi glæder os at byde jer velkommen på DMJX i Aarhus. Konferences tema er “No comments, please? Disseminating media and communication research” Se call for contributions (på engelsk).

Du kan tilmelde dig årsmødet her.

Ønsker du at deltage med en præsentation (eller en anden form for bidrag), skal du indsende et abstract. For at indsende dit abstract (i pdf-format), skal du oprette en brugerprofil. Når du har oprettet dig som bruger, skal du klikke på tandhjul-ikonet og vælge ’Edit profile’. Her vil du kunne uploade dit abstract. Husk at trykke ’Update profile’ og at logge ud af din profil derefter.

Deadline for at indsende abstracts er d. 30. september 2022.
Notificatication of acceptance udsendes senest d. 10. oktober 2022.
Deadline for at tilmelde sig konferencen er senest d. 30. oktober 2022. Bemærk at tilmeldingen er bindende efter denne dato.

Pris

På den seneste generalforsamling blev det vedtaget, at medlemskontingentet fremover skal indbetales sammen med gebyret for årsmødet. Derfor vil der være tre forskellige priser for årsmødet. For alle gælder, at prisen dækker deltagelse samt forplejning (frokost både torsdag og fredag, treretters middag og vin torsdag aften samt forfriskninger i løbet af begge dage).

• For dem der betaler fuldt medlemskontingentet (adjunkter, lektorer, professorer og andre med nogenlunde fast ansættelse/indkomst) er prisen 2.000 kr. Heri er inkluderet prisen for to års medlemskab (500 kr. pr. år).
  • For dem der betaler nedsat medlemskontingent (ph.d.-studerende, arbejdssøgende, pensionister og andre med tilsvarende lav eller usikker indkomst) er prisen 1.700 kr. Heri er inkluderet prisen for to års medlemskab (350 kr. pr. år).
  • For ikke-medlemmer af SMiD er prisen for årsmødet 1.500 kr.

Tilmeld dig til vores nyhedsbrev

Vil du tilmelde dig vores nyhedsbrev? Så udfyld dine oplysninger nedenunder.

Jeg har læst og accepterer vilkårene